Färger i en vind

Jahapp. Imorgon är det den 9e december. Igen. Det blir den 24e gången jag är med om den 9e december. Och det blir 5e gången jag firar den hemifrån Umeå (2011- Japan, 2012- Japan, 2013- Sthlm, 2014- Sthlm, 2015- Sthlm). Spännande.
Har föreläsning på morgonen imorgon men sen ska jag träffa Sofia och sen ska vi + Yuuki ut och äta go middag tillsammans. Kommer bli supertrevligt! Att fylla 24a år känns inte så speciellt alls, är väl mest en ursäkt att träffa vänner och ha kul!
-
Ikv så firade jag i förskott och åt en god middag och såg på Pocahontas på Bluray. Jag grät typ 8 gånger, no joke. Den är så himla vacker! De flesta gånger fällde jag en tår bara för att Pocahontas är så fin. Åh <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Jackie Jacobsson

Den filmen är så himla fin. :)

Smalltownladie.blogg.se

Svar: Verkligen :)
Johanna Lundgren

2015-12-08 @ 21:58:15
URL: http://jackiekostin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0