STROUD

Sitter hemma och myser ensam denna fredagkväll. Köpt en muffin från 7Eleven (dude no hate on 7Eleven, those things taste amazing) och ska sätta mig med en tekopp och mysläsa lite Ekonomisk Historia i fotöljen......*host host*
-
Nämen ärligt. Jag känner mig så sjukt......glad. Typ kär nästan. Anledningen är för att jag snubblade över en blogg ikväll som är skriven av en svensk tjej som bor i Skottland just nu och hon är ba SÅ JÄVLA COOL! Ärligt, vilken sjuk känsla att kunna bli så inspirerad av några textrader man läser på dataskärmen och sedan fyllas av en glädje och gemenskap som man inte trodde kunde bara "plopp" dyka upp sådär. Wow....jag kommer lätt att läsa denna tjejs blogg varje dag.
-
Appråpå nästan samma sak, så har jag sett att Sober Nattklubb har lagt ut massa bilder och video osv från förra fredagen. Så sjukt kul att läsa och se vilken hit det blev (för det var det ju faktiskt!). Ååååååh så underbart med denna drogfria gemenskap!! Tänk att det finns likasinnade där ute! Kanske inte exakt som jag men ändå, lite i allafall! Folk fattar verkligen inte hur coola de är som säger nej till droger. De inser inte hur jävla starka de är att stå emot den skeva normen som finns i samhället. Jag vill bara springa fram till folk och ge dom en kram!!! Jag hoppas att jag får chansen att få träffa fler folk som tänker som jag!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0