Lagomt less

Var ju tvungen att gå till mäklarna idag och betala lite pengar osv....visade sig att min mäklare bett om fel belopp så måste gå tillbaka imorrn och betala resten. Hoppsan hoppsan....tur att de är jättesnälla och trevliga där annars hade jag nitat någon....
-
Pga detta kom jag hem runt halv 5 tiden och därmed fick jag skippa min joggingtur.....plugget måste gå före. Måste även fylla i papper om att förnya mitt visum (ANNARS BLIR JAG UTKASTAD UR LANDET WEEEHOOOO) Finns inget mer jag hatar än att fylla i dryga papper.....ännu värre när man inte förstår vad det står....
-
Men, ska sätta mig och mysa med Dena ikv och se sista avsnitten av Tiger&Bunny.....jag gissar på att jag kommer börja lipa  ;____;
 

Don't mess....

-
Så imorrn äre muntligt prov som gäller....har mitt 9:30 och det räcker ju typ i 10 min, sen får man gå hem...eller i mitt fall, till mäklaren.
 
 

Kommentarer
Postat av: ina

Lycka till! :)

Svar: Tack så mycket <3
Johanna Lundgren

2012-09-04 @ 13:37:13
URL: http://inibells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0