Finbesök

Anna Wiklund, vår fina vän, landade här hoss oss igår!!
Hon stannar till den 1 Oct så vi hinner ha mkt skojj tsm!
-
När vi hämtade upp henne så sprang jag och Dena in lite på Avanti shopping centret och...omg så mkt snyggt de har fått in!! Kläder, skor, jackor...everything! MEN. Jag ska ta det lugnt. Pengarna jag fått av CSN ska räcka läääänge~
-
Idag ska jag betala sista betalningen av lägenheten och sen funderar jag på att köpa flygbiljetten hem från Sthlm upp till Umeå den 21 Dec....vi får se.

Kommentarer
Postat av: ina

Knas att de ba är 3 månader innan du är i Umeå igen! :O haha kommer ju kännas som de va igår vi sågs om man jämför med 10 månader xD

2012-09-21 @ 11:08:22
URL: http://inibells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0