Det finns ingen örn

Typiskt att efter ha pluggat stenhårt igår så känns det verkligen som att jag vill spy över läroböckerna idag...men det är väl givet antar jag.
-
Hände inte så mycket idag. Råkade äta fett mkt bröd till lunch och hamnade därmed i en chockartad bröd-koma. Kändes verkligen som att jag började jäsa som en riktig limpa....sånt händer.
-
Sen när vi kom hem så bråkade vi lite med våra Internet leverantörer. De vann denna runda, men vi tar nya tag på måndag och då kallar vi in vårat hemliga vapen: Puppy-boy.
-
Sen så sprang jag iväg och tog nya bilder till visum dokumenten. Jag ser ut som en skelögd zombie på dom. Ärligt. Sofia kan intyga..
-
Seeeen så, efter lite plugg och strunt, så satte vi oss alla ner och kollade på senaste avsnittet av Face Off. Lika underhållande som alltid. 
-
Nu är kl snart kvart i tio och ska ta och wrap this up och plugga sista kapitlet i gröna grammatikboken och sen ska jag svära åt de Kanji's jag måste kunna. Ser ut som att bli en skön avslutning på dagen.
-
Oh jusst ja, imorrn så ska vi (jag, Sofia och Lawler) ta the day off och sticka till Spa World i Osaka. Kommer bli skönt att ligga som en potatis i kokhett vatten och bara.....kokas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0