Hej Då Sofia =(

Kl är nu 5:35 och jag var nyss och vinkade av en av mina bästa vänner på hela jorden, Sofia Ådén, för idag så åker hon hem till vackra Sverige. Jag kan inte fatta att hon är borta. Japan ÄR ju jag och henne. Vi tog ju initiativet att åka hit TILLSAMMANS. Vårat första stora äventyr tillsammans. Och vilket äventyr det har varit. Tagit oss ann konstiga japanska seder, försöka hitta i Kyoto's myllrande gator, sett vackra sevärdheter, testat ny spännande mat tillsammans....allt har varit så mycket mer perfekt än vad jag någonsin kunnat drömma om. Jag är så ofantligt stolt över att vi lyckades ta oss hit och klara av detta år tillsammans. Vi är, på riktigt, bäst. Japan kommer inte kännas likadant utan henne vid min sida. Precis som det kändes för 2 år sedan då jag var här för första gången. "Det är något som saknas....." tänkte jag hela tiden. Och det var Sofia. Men nu fick vi äntligen vara här tillsammans. Som det ska ha varit. 
 
Vårat år tillsammans i Japan. Bästa året i mitt liv!!!!
 

Min älskade vän!!!
Jag kommer sakna dig så mycket!!!
(Speciellt på söndag....<3)
 

Kommentarer
Postat av: ina

Jag kan inte fatta att det gått över ett år sen vi lämnade er på flygplatsen! Helt galet. Njut sista dagarna med Dena nu :)

2012-10-08 @ 10:27:24
URL: http://inibells.blogg.se
Postat av: Sofia

DET HAR VARIT UNDERBART. Satt och grät i bilen till Bazette när jag vinkat av dig, alla tyckte jag var konstig.. Saknar dig redan, älskar dig!

2012-10-09 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0