Nothing is enough

HAAAAAAAAAAAAALLÅ!! I'M BACK!!!!
Sorry för det galet långa blogguppehållet allesammans men som sagt jag inte haft tillfälle att blogga alls medans Majsi var här. Stack ju som sagt även till Tokyo förr förra veckan och kom hem med bussen imorrse kl 5:40....yess..
-
Men fan... vet som inte riktigt var jag ska börja...Kanske med Maja. Har vart så otroligt kul att ha henne här. Kan knappt fatta att saker fungerade utan att ha henne nära mer än 5 månader. Jesus!! Bara att sitta och äta middag tillsammans och prata om allt mellan himmel och jord och sånt...och nörda sig över KH och FF såklart oxå ^^ Vi hade det awesome här hemma i Kyoto och Tokyo var ju bara....galet!!! Åt mycket god mat, mycket shopping och sånt...amazing!! Det sög verkligen att behöva säga hejdå till henne men jag kommer ju hem snart (mindre än 4 månader!!!) och då jävlar blir det party!!!
Tack för att vi ville komma hit Maja!! <3
-
Kommer nog skriva lite om allt som hände i Tokyo osv sen lite eftersom....när jag pallar helt enkelt ^^ Ikv blire bara att slappa!!!

Kommentarer
Postat av: majsi

ÅÅÅÅH, shit vilka fantastiska minnen vi har fått. Kunde inte blivit bättre! WHAT WOULD I DO WITHOUT YOU?!?! Ses snart igen, förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid :) Tack för en awesome resa min älskade vän :) you are amazing. PUSS

2012-03-27 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0