合格!

Vet någon av er var 合格 betyder? Låt mig berätta. Det betyder....GODKÄND!!
Fick tillbaka examensproven idag och.... jag klarade mig!! Det var värdelösa poäng men... jag klarade det iaf! Dock failade jag på hör-delen totalt men..... jag klarade mig iaf =) Har dock inte fått det 100% bekräftat men.... det är lugnt =) Så sjukt skönt!
-
Och nu 3 lediga dagar oxå innan avslutningen! YEHO!
-
För att fira stack jag och mina sambos och åt en jättegod lunch tsm. MYS!! Och sen.. aa vi får se vad kvällen bjuder på =)
Snygg sambo nr 1


Snygg sambo nr 2

Kommentarer
Postat av: ina

Härligt att du klara dig! :)

2012-03-05 @ 11:40:17
URL: http://inibells.blogg.se/
Postat av: Papi

Härligt, måste kännas hur skönt som helst. Stor KRAM och grattis!

2012-03-05 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0