Celebration!

Godmorgon världen!
Vilken underbar dag!!
Säg, vart går färden?
Vart åker vi idag?
-
Oh Jimmy Janson...hahah!
-
Nämen hur som helst! Jag överlevde proven igår! Jag överlevde allt!!! YEEEEHOO! Grammtikdelen igår var skitsvår och läsdelen likaså....känns....bra *host* Men! Hade piffat upp mig (med klänning och smink) så jag kände mig ändå FABULOUS!!
-
Hur som helst, efter allt var över stack ju jag, Sofia och Lawler och åt indiskt till lunch. Galet gott, såklart. Sen stack jag och Sofia hem, andades lite och stack sen ner på stan. Vi tog purikura bilder (ni borde veta vad det är vid det här laget så jag orkar inte förklara) och gick runt och kollade i affärer. Sofia köpte typ...mkt xD Men de skorna jag tänkt köpa var slut så.... blev bara ett par lösögonfransar och en manga när jag väl kommit tillbaka hem. Snyft.
-
Sen på kvällen igår stack Sofia ut Dena skulle på klassparty. Jag satt och myste hemma och kollade på Lilo & Stich och spelade sedan klart Ventus's del i KH BBS. Väldigt härligt kväll.
-
Idag ser det ut att vara fint väder såååå....kanske, om jag orkar, går jag ut en sväng för att få luft. Annars blire nog bara lir, möjligtvis lite anime eller manga läsning. Vi har ju som sagt inga läxor nu på.. 1 månad! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
-

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat Johanna. Stolt över dig. Mamma

2012-03-03 @ 10:35:25
URL: http://thelifeofloui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0