bajs + najs

Sorry att jag bloggat så dåligt senaste tiden men som sagt, i fredags så var jag tvungen att dra en total systemrensning av min dator och återställa den till hur den var när jag köpte den. ALLA program försvann ju så jag har suttit i 2 dar och försökt fixa med den så att den kan användas som förut. Går sådär...Facebook funkar bara på firefox nu, lyckas inte fixa E-leg saken som behövs för CSN, kan inte skriva dokument som förut för Microsoft Office är borta, kan inte lägga in bilder från kameran för insallations CDn är hemma i Sverige och allt är bara en enda röra.
-
MEN, nog om det. Hade det jättemysigt i fredags. Stack på cafe tsm med Albert igen efter skolan och sen på kvällen drog jag, Dena, Sofia, Tsai, Bau, Anton och Lawler ut och åt Yakiniku. Alltid lika gott och trevligt.
-
Gänget


Sen tog vi lite Purikura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0