The road home

Kl är nu snart 19:30 och jag ska börja ta mig till sängs snart. Kl kommer ringa 4:00 imorrn. Sen ska jag släpa mina väskor till stationen ca 15 min bort, ta taxi därifrån till busstationen och åka buss i nästan 2 timmar till flygplatsen. Kl 9:30 går flyget från Osaka till Beijing och sen runt 14:00 tiden tror jag går planet till Stockholm. Sedan hoppar jag på ett plan kl 20:05 (typ) som tar mig hem till go Ume.
-
Kommer bli en förjävla intressant resa känner jag. Hoppas bara att inget strular och att kineserna är snälla med mig. Hah. Hur som helst......I guess I'll see you in Sweden then =)


HELL YEAH

Kommentarer
Postat av: Jonna

Inte för att vara den som är sån - men nej. Kineserna är inte snälla.

Svar: Fick tyvärr äran att få uppleva kinesernas beteende (igen)....de verkar inte gilla mig precis lika lite som jag gillar dem...
Johanna Lundgren

2012-07-21 @ 22:03:22
URL: http://pyskopat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0