Termos, Glömda nycklar och PIZZA PIZZA PIZZA

Hallå där.
Denna helg blev minst sagt minnersvärd. Hahahahaaaaa xD
-
Okej så i fredags vare ju Yakiniku som gällde (vilket jag redan berättat allt om) och sen... på lördagen så gick jag upp 7:20 för att spela lite KH BBS. Vet inte varför, men jag tycker att det är väldigt skönt att gå upp tidigt bara för att dra med mig täcket, sätta mig i soffan och spela. Sjukt nice.
-
Aja, sen när Dena vaknade så stack vi tsm till Universitets caféet för att plugga lite. Dena var duktig men jag space:ade ut alldeles för mycket xD Men det var kul iaf! Vi var fan där i över 4 timmar!!! YEEAH!
-
Efter att ha kommit hem så åt vi middag för att sedan börja gå ner till stan. Väldigt härligt efter att ha suttit stilla så länge tidigare på dagen...
-
Väl inne i stan så köpte jag mig en ny maskara, nya pennor och en termos. YEAH! Vi var även inne på Loft (shopping mall) och deras Valentine's skyltning var heeelt galen! Japaner är ju knäppa i Alla hjärtans dag....I Japan så ska tjejerna ge killarna choklad på Alla Hjärtans dag och aaa.... ALLT du kunde tänkas behöva till hjärte-baket fanns där...
-
Sen.... kl 20:30 tog vi bussen hem. Och då.... då inser jag att jag inte har någon nyckel med mig. Så jag frågar: "Dena... visst har du nyckeln med dig?" Hon kollar på mig och säger sedan "Näe....har inte du det?" ......HAHAHA SATAAAN! xD Vi ringde Sofia (som skulle ut) och hoppades att hon kanske inte hunnit farit hemmifrån än... men såklart jo, det hade hon xD Såå.... när vi väl var hemma så gick vi till våran hyresvärd för att fråga om han hade en extra nyckel och kunde låsa upp dörren åt oss... men givetvis, var han inte hemma xD Så vad gjorde vi då?? Jo, vi bestämde att vara och våldgästa hoss Anton.
-
Det tog typ 15-20 min att gå till honom och vi messade honom men... hans mobil hade dött xD Men han var iaf hemma (Tacka Gud att det fortf finns människor som väljer att inte supa och partaja på en lördagkväll) så vi fick stanna där. Vi började se "Det sjätte sinnet" men sen tog hungern över och vi drog till McDonald's....
-
Sofia kom hem runt 2:15 och vi strax efter då.... HE HE HEEEE ROLIG LÖRDAGKVÄLL!!!
-
Sen på söndagen hände inte mycket förutom att vi gick och åt pizza tillsammans med Lawler (de spelade även Panic! At the Disco, I Write Sins Not Tragedies där och jag typ...dog). Det var mycket trevligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0