Förberedelser och.....ORVAR ÄR TILLBAKA!!!

Idag hade vi typ....sista lektionen med klassen =( Prov nu i 3 dagar... sen på måndag nästa vecka får vi tillbaka proven....sen 3 dagars lov.... sen avslutning :O HEEEEEEEEEEEEEEEEELT stört!
-
Så idag tog vi gruppbilder i klassrummet efter skolan och så. Det var mys =)
Slutresultatet! Våran klass (初中級C) Med en morot i mitten, Godzilla i C:et och allas namn skrivna på tavlan =) Vincent tog de snygga klassbilderna så när jag får tassarna på dom så lägger jag upp dom ;D

-
Efter skolan stack jag, Dena, Anton och Bao och tryckte i oss mat och gick sen och pluggade lite på MacDonald's. Sen stack vi och handlade lite, stack hem, fixade pengar och gick och betalade hyra + räkningar. Vi berättade för hyresvärden om vår balkongstång som trillade ner i lördags (har jag berättat om det...? Minns inte. Aja Dena råkade ju putta den vår tvätt-stång på balkongen i lördags och den hade varit försvunnen sen dess) och det visade sig att den hade landat i hans gård.....HAHAHAHHAHAHA! Så nu är den tillbaka. Och den är nu döpt till Orvar.
-
Ikv så blire juuuu...plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0