The nostalgic taste of....

Heeeej sorry för aningen dålig uppdatering.
Som som sagt så har jag storprov ons,tors OCH fredag nästa vecka som jag helt enkelt måste klara.
Så jaa... jag pluggar mest.
-
Igår var dock helt awesome. Jag och Albert stack hem till Vincent efter skolan för att plugga. Gick bra i början men efter te och kladdkaka (JA!) i magen så blev man ganska sömning...hehe.
-
Sen kom Vincents sjukt gulliga flickvän,Toshiko, hem. De började laga middag medans jag och Albert typ... dog i soffan xD Haha! Det var en sak som Toshiko gjorde som fick mig nästan att dö av skratt. Hon hade köpt hem ett låååångt bröd, som en baguette, som det var en lång korv i. Hon skärde upp den och la den i lugnen för att göra den lite frasig och god. men tyvärr råkade hon glömma den däri och när Vincent skrek efter henne sprang hon in i köket och öppnade ugnen och såg att brödet blivit liiiiite bränt. Då sa hon: "Neeeeeej.....bajskorv". Och jag dog av skratt. Jag visste att hon kunde ordet BAJS sen tidigare men denna kombination....Hahaha jag och Vincent vek oss av skratt medan stackars Albert inte fattade alls ^^ Men middagen var aaaaas god och sen satt vi och kollade på lite anime och runt 21:00 började vi gå hem, jag och Albert. Sjukt gulligt av han att gå med mig, för han hade ju cykel, men jag uppskattade det.
Vincent i köket ^^
-
Så jaaa... när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen kastade mig i sängen. Sjukt awesome dag vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0