Recap: Söndag - Plugg-date

Så i söndags så skulle jag träffa Vincent, Albert och Ville på ett café för att plugga. Caféet låg ca 45 min bort och var ett gammalt onsen (asså japanskt badhus, ni vet) och det var gaaaaalet mysigt där inne. Sköna soffor, mysig musik, gott fika...allt. Vi pluggade Kanji, ord och snackade väääääldigt mycket. Hade det verkligen riktigt, riktigt trevligt. Gillar de där 3 killarna starkt!! Vi var där från 12 och jag, Ville och Albert stack hem runt 18:40 (Vincent stack vid 16:30). Och när jag gick hem där på kvällen var jag så otroligt lycklig. Så stolt över mig själv, att jag lyckats ta mig hit och allt och träffat dessa fantastiska människor. Och så vare stjärnklart också. Det gjorde allt perfekt =)
Utsidan!


Den kaklade insidan.


Taket


Vänner =) Blev inget kort på Albert som satt brevid mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0