Recap: Lördag - Buffy and Sushi

Så när vi vaknade i lördags så såg det ut såhär ute:
-
SNÖ FÖR FAAAN!! Aja så jag och Dena stack och handlade.
Påväg till affären...


40 påsar Sri Lankesiskt te för ca 12 kr. Inte dåligt.
-
Sen efter frukosten drog vi igång vårat "Buffy the Vampire Slayer" maraton! Så sjuuuuuukt awesome det är! Galet nostalgiskt. Dena hade valt ut de bästa avsnitter, för hon har ju koll, så satt vi där i soffan och myste. Fett awesome.
Sen vid 16 tiden klädde vi på oss och stack ner till stan för att äta sushi. På rullband ni vet. Så sjukt gott det var! Måste tillbaka snart igen!
Och ja så stod ju kockarna på "insidan" av rullbandet och lagade maten, la upp den, och så fick man ta som man ville. AWESOME!


Vi ville testa denna med de stora rom kulorna men vi vågade inte!! hahaha nästa gång!!


Och så glass till efterrätt.
-
Sen gick vi och myste runt i stan, kollade i lite affärer osv. Sen gick vi ner till stationen för att kolla vars bussarna går ifrån till flygplatsen så vi vet hur man tar sig dit, när det behövs. Fett nice. Hittade även ett "nytt" shoppingcenter som jag gillade starkt. Hittade sjuuukt snygga och billiga skor men.... nej.
-
Sen stack vi hem och fortsatte Buffy maratonet till typ...1 tiden. Då var jag så pass trött att jag bara slängde av mig kläderna och kröp ner på min futon och somnade DIRR! Men ja, en sjukt mysig dag vare med bästaste Dena. Som alltid dårå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0