Recap: Fredag - Allmänt awesome

Så, fredagen ägde! Hade prov på skolan men kände att det gick bra så det kändes nice. Fick dock reda på att min favvolärare ska flytta så kommer ej ha henne nästa termin. Inte kul alls. Hade sista Kyoto Culture klass för denna termin. Tråkigt =( Men aa skolan flög förbi ganska fort.
-
Efteråt stack jag och Dena till KFC för lite pluuuugg!! Gick awesome, lyckades tränga in sjukt mycket Kanji i hjärnan! Sen kom Makoto, Anton och Clara och chillade lite. Sen tog jag, Dena, Makoto och Anton bussen ner till stan för att träffa några polare från Denas klass för att äta Yakiniku tsm.
-
Och vad kan jag säga om middagen än att den var awesome! God mat, gott umgänge och fick prata mycket japanska!! Kändes toppen =)
-
Sen när klockan började bli mycket stack jag och Dena hem och...somnade ^^
Makoto, Anton och Bao!




Galna Tsai! xD haha I love this girl!!


Jag och Dena :D


Bao: Makoto what is this?
Makoto: Oh yeah it's the blablabla
Anton: *nedtryck*
Kvällens bild! xD


Sen och Pharanyu :D


Kul att städa efter oss.... hehe ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0