Plugg, konst och....plugg

Gissa vad jag gjort idag? Japp, pluggat. Idag med Ville, Albert och Aiko, en tjej i min klass från Indonesien. Vi stack först till caféet vi var på i lördags och jag åt deras mumsiga lunch:
Gott!
Ville och Aiko.

-
Sen stack vi till Universitetet och kollade på deras utställning. Kändes sjukt weird för mig som är så lite estetisk man kan bli men... jag försökte vara intresserad ^^ Men det var inte lätt. Konst är konstigt. Enough said.
Ville och Albert!


Konst....


Jag stod länge och försökte förstå denna... men kunde endast komma fram till att det var ett otroligt slöseri med el att ha den där lampan där under tänd hela tiden. Mitt UIG-tänk sitter fortf kvar.


Sen gick jag och Aiko upp på taket för att se den vackra utsikten =)

:D
-
Sen stack vi till Mr Donut och pluggade klart där. Klar med grammatiken nu så nu äre bara vocabulary och kanji kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0