Monday again...

Måndagar är alltid speciella. Som sagt är ju våran lärare på måndagar virrigare än.... jag vet inte vad. Fattar inget när hon försöker förklara grammatiken!! Damn it. Such a waste of time. Men det var ganska mysigt idag...Kallt vare dock. Men ingen som några mysiga kramar kan bota =)
Jag bjuder på lite smygtagna bilder under lektionen....
Lawler är så awesome så hon fick en egen bild ^^


Sen när jag blev för less av att inte fatta vad läraren säger så började jag skriva på min mandarin.
(SE MAMMA! JAG ÄTER FAKTISKT FRUKT!!!)

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Johanna du behöver all frukt du kan få.

2012-02-07 @ 19:20:52
URL: http://thelifeofloui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0