Min 21a födelsedag!!

Yooohoo nu är jag ännu ett år visare!! Känner mig dock inte äldre....nej...bara visare...japp. Haha nämen nu sitter jag här...det är sent och dagen har vart underbar. Varit full fart sen 8 imorse och nu börjar det bli lite halvkämpigt att hålla ögonen öppna....MEN ska först berätta vilken underbar dag det har varit!!
-
Så, vaknade kl 8 och sminkade mig, klädde på mig och gjorde frukost. Dagen till ära fick det bli bacon, äggröra och tomater. YES
 


-
Sen så drog jag på mig jackan och stack snabbt förbi vårat gamla shopping center (för att prova en kjol jag sett dagen innan men den passade givetvis inte) och sen tog jag bussen till stan!
 

Använde dock provhyttens spegel till att ta bild ^^
 
-
Det var ganska tomt på stan vid denna tid (ca 10:45) och vädret var perfekt. Klarblå himmel och inte alls lika kallt som igår.
 


-
Anledningen till att jag stack ner till stan vid denna tid var att jag planerade nämligen att gå till ett katt café innan jag skulle bege mig mot Osaka...såå...här har ni en foto-bomb från katt caféet:
 
















Asså denna katt....var helt fantastiskt vacker. Den hade helt galna orangea ögon och var större än Sasha!





Ögonen!!!


Min näst favvo kisse. Denna diva var fluffigast av alla.


Som det kanske går att se var denna katt helt galen. Det for under mattorna, jamade åt sig själv och drygade med alla andra katter. Knäpp katt..








Älskade katt <3







Tog ett tag innan jag upptäckte denna kisse





Har verkligen tusen bilder på denna katt...











-
Sedan så tog jag tåget till Osaka (Umeda) och sen tunnelbanan vidare till Namba. Kan redan säga att även fast jag gick typ överallt så köpte jag bara ett par tofflor på H&M. Men är grymt nöjd med dom!
 











-
Efter att jag var klar på Namba åkte jag tillbaka till Umeda och åt en tidig middag på min favorit restaurang!! Efter det så gick jag runt i massa olika affärer men....köpte inget. Så, jag gick på ett café och åt en glass/drink/whatever som jag suktat efter sen jag var i Japan för 2 ½ år sedan....och jäääävlar efter att ha väntat så länge att få smaka den....asså den var helt gudomlig. Den som väntar på något gott....
 

Middag!!





Herre min gud....så GOTT!!
 
-

Sen så stack jag och körde karaoke i en timma :D HAHAHA så sjukt kul det var att bara skrik-sjunga helt själv utan några hämmningar! Och bara ens egna favvo låtar!! Helt underbart!!
 


 
-
Sen så begav jag mig sist mot...Lush. Hehe. Och efter att ha spenderat mindre pengar än vad jag räknat med, gick jag för att ta tåget hem till Kyoto igen.
 

Osakaaa


<3
-
Efter jag kommit hem till lägenheten igen så tryckte jag i mig två tårtbitar som jag köpte igår och ska nu vispa ihop en varm kopp choklad. Kl är 23 nu men har lite stuff att fixa inför imorrn osv...då blire ju tillbaka till verkligheten med ett middle-terms test på tors & fredag...Kul....

-
MEN HUR SOM HELST idag har vart så galet härligt och egotrippat att det inte är sant!!!! Tack till alla som har gratulerat mig!! Haft en riktigt bra födelsedag =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en fantastisk dag o vilka mysiga katter

2012-12-09 @ 19:13:15
Postat av: Sofia

FÅR JAG GISSA PÅ ATT DEN FINA KISSEN ÄR KAI? Åååh vad jag saknar kissecaféet, måste varit skönt att ha varit själv där 8D Egotrippade dagar är väldigt härliga, älskar att du körde karaoke själv! XD

Svar: HAHA tyvärr så vare inte det : ( hade hoppats på det...näe, denna kisse hette Non men Kai är den på sista bilderna som är uppe i takbjälkarna osv :DAsså jag körde ju Derangement och Ibitsu...satans så kul xD
Johanna Lundgren

2012-12-09 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0