Lite skola, Dinosaurier och ANGST

Godmorgon! Just nu är kl 10:00 och födelsedagsbarnet har inte vaknat än ^^ Dagens planer är Hanami (Cherry blossom) , taco-middag och sen Terminator film-kväll.
-
IGÅÅÅÅR så  vare ju orientering ja. Fett ovärt. De berättade bara saker vi redan visste som tex cykelregler, ingen nedladdning osv. Säkerhet med andra ord. Efter allt snack så gick jag, Sofia och Lawler och åt en god och lång lunch tillsammans och catchade upp lite efter lovet. Fett mys.
-
Sen hemma så chillades det hårt och på kvällen såg vi Jurassic Park. Episk film helt enkelt =)
-
Hemma så läste jag ikapp i Naruto. Och dog litegrann. ASSÅ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH =( Varför är allt så angsty!? Jag orkar inte. Men måste se hur allt slutar. Det är verkligen ett LOVE-HATE relationship jag har med Naruto...*angst*
-
PS. Sitter i skrivande stund och kämpar med min extärna hårddisk...den vill inte fungera. Om det går sönder nu....går jag sönder. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0