Fantastic BABY

Okeeeeeeeeey så igår så färgade Sofia mitt hår. Färgen hette "Maple Chocolate" och var som en mörkbrun ton med lätta röda inslag. Resultatet blev väl sådär....njah. Tog INGENTING på mina längder, vilket motsvarar 89 % av mitt hår fan.... så vi körde igen idag (köpte två burkar men använde bara en först). Och nu då? Fortf nja. Mina längder blev väl ½ ton brunade men på kronan äre rätt färg som nu suddas ut till mörk ju längre ner. Ganska tufft egentligen. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antingen lever jag med detta ett tag och färgar det svart sen... eller kanske går ut hårdare med en ÄNNU ljusade färg....? Hmm... vet inte riktigt. Det är ju inte fult men inte det jag ville ha direkt.
-
HUR SOM. For ut och joggade imorrse. Skönt.
-
Senare idag så fick vi oväntat besök. OMG! Av vem? Jo, av Makoto och Anton. Helt random. De skulle ha picknick vid floden me de nya svenskarna och undrade om vi ville hänga på. Jätte gulligt av dom. Tackade dock nej för jag kände mig slöare än en kisse.
-
Igår körde vi Supernatural, som vanligt. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så bra det är. Nostalgiskt som fan oxå. Det hade vart nice med en reaction-cam på oss medans vi kollar för varje gång Dean är med i bild glittrar våra ögon och varje gång Sam öppnar käften vrålar vi åt honom att han är dryg som fan eller alternativt struntar helt i honom och pratar om Dean ist. Synd att han är så söt men ska bete sig som en...bitch.
-
Kan även nämna att jag hittat ett Koreansk band där det finns en medlem som orsakade mig en lätt hjärtattack. Så snygg var han. Jag lovar. OCH!! Jag och Sofia eggar en låt med ett annat band som heter Big Bang (som vi vetat av skitlänge, dissat som fan, men nu gjort en singel som är....FANTASTIC BABY)
Kommer sjunga på denna låta HELA våren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0