よっしゃあああぁ!!!!

Tisdag!!! Denna skoldag passerad väldigt snabbt. Först vanliga morgonlektioner där vi gick igenom väldigt enkla saker, sen hade vi riktig grammatik lektion och var allt annat än enkel. Men den var mys för jag satt med Hurricane Tsai och med Albert så det gick bra.
-
Sen efter lunch hade vi eftermiddags klass då vi snackade om Japan.....japp. Men typ om hur landet ser ut, flaggans historia, nationalsången osv. Den lektionen slutade med att vi snackade om toalettsitsar av någon anledning....Vi har även bytt plaster i klassrummet och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag hade föredragit närmare dörren för jag springer alltid ner till Sofia och Dena på rasterna men nu sitter jag längst bort i hörnet i klassrummet....hlvete. Får springa snabbare helt enkelt.
-
Sen vare samling för de som ville gå på 都おどり (Miyako Odori - Maikos (Geisha) som dansar osv) men det var huuuuuur många som helst som ville gå och de hade bara 28 biljetter och vi var ca 80 pers där (!!!) så de la massa lappar i en påse och de som fick mellan 1 och 28 fick gå. Dena fick nr 26. Jag fick 74. Sofia hade 66 tror jag. Satan. Sen visade det sig att de hade FÖR MYCKET lappar och 4 av de som var  kvar i påsen var mellan 1 och 28.  Så hon skrev at random upp nummer på tavlan. Första, fail. Andra, fail. Tredje, fail. Och så sista...skrev hon 7......och sen 4!!!!!! Jag vrålade rakt ut. Hahahaha jävlar vilken tur!!!! Jag är råtaggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0