Recap: Mys med Maja - Tokyo Disneyland

Okey...nu tar vi tag i Disneyland. JESS!! Okey så en dag i medans vi var i Tokyo bestämde vi oss för att dra till Tokyo Disneyland. Detta låg en liten bit utanför stan så tidigt en morgon satte vi oss på tåget och begav oss mot the awesomeness. Vi kom dit vid 12 tiden ungefär, fett nice, ingen kö vid inträde men som alltid i Japan fett mkt folk där inne. Jag har aldrig varit på något Disneyland tidigare så jag var helt starstruck. Stämmningen där inne var fantastisk och jag kände mig på riktigt som ett barn igen. Man blir aldrig för gammal för DISNEY!!!
The awesome Disney Hotel som låg brevid parken! Ska lätt bo där någongång!


När man kom in...


Det vackra slottet~


Sen åt vi lunch inne på en Alice i Underlandet inspirerad restaurang!! Fett coolt!!




Efterrätterna som serverades




Jag och Dena i våra Cheshire Cat "mössor" :D


En helt magisk dag blev det på Tokyo Disneyland!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0