Power Up ---> Power Down...

Nu är det i skrivande stund torsdag morgon. Gårdagen var awesome men råkade ta en power-nap efter skolan som visade sig vara allt annat än en power-nap....Men sen så åkte vi ner till stan för att ha en sista middag tsm med The Backdoor Crew. Och vad blev det? Rullbands-sushi!!!!! Dock så orkade jag inte så mycket som jag ville...men sjukt gott vare ju som alltid!!!
-
Sen påvägen hem så taggade jag och Dena framtiden fett mkt och planerade stuff och sånt!!!! Känns awesome!!
-
Så ja...nu...tordag. Kommer bli en låååång dag för vi har ju inte bara eftermiddags lektion till kl 15:10, utan kl 16:00 så äre typ träff, plugg och förberedelse inför Miyako Odori nästa vecka....Blir att springa och köpa lite choklad eller ngt mellan hålet för att få en riktigt POWER UP!!!
Ungefär såhär stort gäspade jag hela kvällen igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0