No shitty day???

Idag var jag beredd på en riktig piss dag. Torsdagar är alltid dryga... har läsförståelse (egentligen inte så jättedrygt men... stöter alltid på ca 355 st Kanji som jag inte kan läsa och måste sitta där som ett retard) och sen eftermiddags lektion...som är jättesvår. Bajsa. Och jusst ja, hade mitt första prov imorrse oxå....
-
Men idag gick det jättebra! I'm so happy!!! Provet gick helt okey (med tanke på hur få pluggtimmar jag la ned på att förbereda mig...)
-
Mys lunch tsm med Anton och Bau oxå. Sen så gick eftermiddags lektionen väldigt smooth oxå. Nice.
-
Jag är nöjd kisse. Och imorrn så ska jag, Lawler och Sofia äta indisk mat till lunch! Längtat hela veckan!!! YAY!!
Vet ni vad det där är för fåglar över byggnaderna...? Det där, käre vänner, är falkar. Och jävligt många oxå.

Kommentarer
Postat av: Papi

Kul att höra när du mår lite extra bra med skolan och låååångt där borta i öster. Må gott. Imorgon kväll blir det fifa med Anders, kanske någon väljer ditt Roma!

2012-04-26 @ 19:54:27
Postat av: ina

Lite badass med falkar!

2012-04-26 @ 22:53:57
URL: http://inibells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0