Geiko besök

YAY!!! Idag blev en awesome dag!!!
På de två första morgonlektionerna så snackade vi bara massa strunt och jobbade ingenting med boken men lärde mig jätte mycket nya och nödvändiga ord som tex. ölmage.
-
Läskunskapslektionen flöt på bra.... jag skämde ut mig lite för italienarna när jag försökte imponera med min "duktiga" italienska. Som tur vad kom Albert och räddade mig från the awkward silence som var påväg.
-
Sen, LUNCH
Jag vet inte varför jag köpte en så stor matlåda...orkade inte allt xD Men den var så billig!! 500 yen!! Awesome~

-
Hade sen N2 lektion. Den gick väl lite segare.... men överlevde.
-
OCH SEN!!!!!! GEIKO-SAN!!! Alla som var intresserade av att träffa henne satt förväntasfulla uppe i det största klassrummet och väntade. Och när hon klev in så blev det ba: "Oooooh~" Hon var så sjukt fin!!! Hon stod inför oss och pratade om att vara Geiko (Geisha) och hur deras liv ser ut och svarade på våra frågor osv. Sen fick vi ta kort!!! YAY!!
:D
Hennes hår!!


SÅ SÖT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0