Idag då....

Igårkväll kom Maja över med en mumsig godispåse och mycket trevligt sällskap. Vi gjorde typ ingenting egentligen. Låg i sängen och pratade, kollade på saker på internet, såg typ 1/3 film, 20 min Sex and the City osv. Så sjukt mysigt det var. Det sticker till själen när jag tänker på att vi inte kommer kunna umgås såhär snart...det är inte kul. Alls.
-
Jag vet inte vad som har hänt med mig på sista tiden men jag känner mig så sjuuukt slö. Normalt behöver jag bara sova 6-7 timmar per natt men nu kan jag sova typ...10 timmar O.O Inte bra för kroppen känner jag. "Tur" att jag ska jobba i helgen så att det blir ngn ordning på mig.
-
Iaf, idag åt jag lunch med Papi. Vi åt på sagami och jag fick mumsa på bland det godaste jag vet: Tempura <3 Wehoo! Sen drog jag till Strömpilen och övade mig på att fönstershoppa....gick ganska bra.
-
Idag har jag annars försökt städa ur mitt rum lite. Försökt möta "The Phantom in the Clocktower" i KH igen...och misslyckats igen. (MAJA, han är INTE lättare än Kurt Zisa!! Helvete heller!! xD Möter hellre Kurt Zisa igen än den där jävla phantomen...I get my butt kicked every time....)
-
Nyss såg jag oxå HP 6 filmen. Jävlar vad den irriterar mig. Det är som om det inte går efter boken överhuvudtaget! Dock pep jag lite varje gång Snape var i bild. Han är så cool.

Kommentarer
Postat av: majsi

REALLY? Vi kör på helt olika taktiker.... obviously.... PUSSn

2011-09-03 @ 12:05:21
URL: http://majasalander.blogg.se/
Postat av: ina

Jag brukar fräsa varje gång harry kommer i bild (A)

2011-09-03 @ 13:05:01
URL: http://inibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0