Too tragic to stay with you

Hahahahaaaaaaaaaaaaaaa. Jag har typ lyssnat på Vortex (the Gazette) på repeat i typ.... 3-4 dagar i rad nu xD Den blir bara bättre och bättre!! Och Ruki blir bara ett större hot mot mitt och Kai's framtida äktenskap ju mer tiden går O.O Jävlar!!!
Uaaaah <3
-
Iaf vare jättemys med Ina igår! Vi städa runt lite i mitt rum och så for vi och handlade lite stuff. Jag köpte haddukar b.la xD
-
Jag jobbade ju idag (jobbar imorrn och på sön oxå) och ikväll så ska jag baaaaara ta det lugnt och läsa och kolla på One Piece. Jättemys <3
Aaaaawesome Shichibukai à One Piece <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Enda lösningen: Droga Ruki med rohypnol och ha lite kul med han.. När han vaknar kommer han ju inte ihåg något... MOAHAHAHA XD

2011-09-16 @ 20:17:54
URL: http://lostinkyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0