Just shoot for the stars if it feels right

Jag har haft en fantastisk kväll med Maja Salander. Ikv var det ju plankstek på Lotta's som gällde. Men ödets vindar ville annat och vi hamnade på O'learys istället. Där blev det oxfilé bland annat. Fruktansvärt gott.
-
Drog sen till Haga för att träffa Amanda och gänget. Var verkligen jätteroligt att få träffa henne innan jag far!! Blev även bjuden på kladdkaka! Yehoo!
-
Nämen helt ärligt denna kväll kommer jag minnas länge. Så sjukt mkt skojj hände, träffade "nytt-gammalt" folk osv och jag "öppnade mina vyer" lite mer också. Fanns ingen sämre dag att glömma kameran hemma på...
-
Tack för denna grymma sista kväll tsm med dig Maja! <3

Kommentarer
Postat av: majsi

i can't belive it was out last day :( i'm gonna miss you so much best friend!! i can't even describe...

2011-09-26 @ 06:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0