If I were a boy....

....skulle jag slippa denna jävliga mensvärk >____________<
Jag var tvungen att gå hem från jobbet idag pga det!!! Min sista dag på jobbet blev ett riktigt fiasko!! Satan...
-
Aja körde som en galning hem och slängde mig i soffan och kollade på Mumin på TV tsm med Mami och åt lite...sedan la jag mig i sängen och läste lite. Insåg sen att det var hög tid för en dusch så sitter nu här nyduschad och lite fräschare och lite piggare.
-
Ikv så ska jag träffa brudarna! Sista gången innan vi drar om typ 1 vecka!! Kommer bli en jättetrevlig kväll (om mensvärken inte stör mig allt för mkt....)
Kära vänner! (Fast Fanny är ju i England nu och Hanna var i Frankrike då denna bild togs så det är kanske lite fail men denna bild är så fin att det spelar ingen roll!!) MÅNGFAAAAAAAAAAAAAALD!

Kommentarer
Postat av: fanny

fiiiiiinaste johanna! Hoppas ni hade awesome! Saknar dig och er apa mkt!!!

2011-09-18 @ 23:35:33
URL: http://royalmail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0