I miss you already

(drömde om Eric Saade, Shou (Sofia), Hiroto och Sapporo inatt. Just for the record)
-
Maja for nyss hem. Vi kommer inte ses förrens om 3 veckor och då är det sista gången vi ses innan jag far. Hon drar ju till USA nästa vecka och är borta i typ 2 veckor. 3 dagar efter att hon kommer hem far jag. Hur ska detta gå...? :'(
-
Känns som om varje inlägg den senaste tiden har handlat om Maja ^^' But how could it not, when she's so amazing?! Deal with it.
Sora & Roxas. Maja & Loui.

Kommentarer
Postat av: Sora

Åååh, our familypicture! jag for ont i magen när jag förstår hur ensam jag kommer känna mig alla söndagar framöver... If i had a nobody, it would be you (L)

2011-09-05 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0