Ännu ett hej då...

Sådär ja...idag så var jag ju på jobbet och sa hejdå till alla. Även fast mitt jobb i sig inte vart så kul så har mina arbetskamrater vart det iaf. De gav mig blommor, godis och massa kramar och önskade mig lycka till. Tack alla =)
-
Sedan så for jag och köpte mina apotekssaker inför resan, en låda som jag ska fylla med stuff och skicka dit och ett par nya gå/jogging-skor. Känns mkt bra.
-
När jag kom hem försökte jag packa lite mer men...gick inte så bra. Nu ligger det mesta istället framme på golvet och mitt rum ser ut som ett bombnedslag.
-
Ikväll så var jag med våran underbara Anders och fika på Station. Det känns ändå som om vi träffats och hörts av så mkt den senaste tiden så det känns riktigt tungt att säga hejdå. Men då fick jag mig en väldigt fin sista kväll med honom nu så det är iaf ok. Men jag kommer att sakna honom massor!! :'(
Anders och jag på min student (som är över 3 mån sedan! *gasp*)
-
Imorrn så kommer Inibell hit! Kommer bli awesome =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0