They call me Zoa....or is it Soa?

Tja! Kom nyss hem från Östra Ersboda. Jag och Majsi drog till Tom för att fixa min röstinspelning till deras nya avsnitt av Ghost Hunters. Jag ska ju gäst skådespela i den ^^ Jag tänker inte avslöja ngt men den kommer bli sjukt grym!!
-
Iaf, innan så fick jag den här känslan: "Jag kommer helt ärligt att dö om jag inte ser Doctor Who just nu..." Ni vet DEN känslan. Så jag gav in till Detet (För att låta lite psykoanalysisk och skryta lite över mina nya kunskaper inom Freuds psykodynamiska perspektiv) och slängde av mig mina osköna jeans och la mig i sängen och inledde Doctor Who, Season 3. Känns jävligt bra.
-
Kan oxå nämna att jag testade min studentklänning igen (för andra gången typ) Den är lika fin som förut :]

Kommentarer
Postat av: medium

du gjorde ett enastående jobb!

2011-05-19 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0