Socialize

Det blev en riktigt underbar avslutning på denna kväll tillsammans med Anders. Vi träffades runt 18 tiden nere på stan och gick sedan till Socialize. Jag hade aldrig vart där förut så jag var riktigt taggad! Det var sjukt snyggt där inne och väldigt härlig stämmning. Och sen blev det 3 rätters ;D Helveeeeete så gott det var. Upplägget var oxå så snyggt att man nästan inte ville äta upp det. Men det gjorde jag :3 Var iaf jättetrevligt där och sällskapet var ju oslagbart. En riktigt grym kväll med andra ord.
-
Nu blir det skriva processbeskrivningen (bajs), kanske skriva lite på SV talet (mer bajs), Top Gear kl 22:00 (YES) och möjligtvis Doctor Who (<3<3<3<3<3) sen! AWESOME!
Typ ensamma?
Min efterrätt
Anders efterrätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0