Mjau

Idag vare ganska kul på jobbet :D Jag fick jobba med Karistha som är Thailändsk och vi pratade om hur fantastiskt Japan är och allt...fick mig att längta till flytten ännu mer! Lärde mig dessutom lite Thai medan vi ändå höll på XD Sjukt konstigt språk….Men iaf. Jag vill till Thailand nu. Och shoppa billiga grejjer med dålig kvalité O3O YAY!!

-

Dessutom så är jag på riktigt helt förlorad i The Doctor (inte David Tennant….fast han är också awesome….) Imorrse så såg jag ett avsnitt innan jobbet och jag började gråta ;_; UÄHH!!  Men ärligt….The Doctor <3

KISSEMISSE + THE DOCTOR = <3

 

-

Jag kan också meddela världen att jag kommer vara så upptagen nästa vecka att jag inte ens kommer ha tid att blinka. Slutspurten nu fan!!! Har dock inget block så det är fan jääääävligt bra!!!!! Och Camebridge på lör! GAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0