HaaawH

Asså idag fick jag åter igen en såndär helvete-vilken-liten-fjutt-stad-Umeå-är känslan. Ni vet, DEN känslan. Men det var inte helt obefogad. Såhär vare. Jag sitter i bussen påväg till skolan...och utanför Renmarkstorget ser jag en brud med en cool knallröd väska och tänkte: "oh, cool väska". Sen vare inge mer med det. Sen efter bussen stannat på Vasaplan i ca 5 min så fortsätter den mot Strömpilen och då när den kör förbi församlingsgården så ser jag samma tjej!!! "Helvete hon gick snabbt!!" Tänkte jag och slogs lite av hur random det var att jag såg henne igen. Sen fortsatte dagen och kl 15.51 tar jag bussen hem. Trött, less och kall. Och vem ser jag inte gå på trottoaren vid Renmarkstorget igen? SAMMA TJEJ!!! Helt jävla insane!! Jag blev nästan arg.
-
Aja förutom det så tog jag mina första vaccinsprutor för Japan idag. En i vardera arm. Aj.
-
Jag är helt obsessed med Doctor Who och David Tennant är awesome. Just sayin'.
-
Jag och Dena kom på ett nytt uttryck idag oxå som är perfekt och väldigt begriplig. Detta uttryck lyder såhär: Jag vill ha The Stig, men jag vill HaaawH Rinzler. Hur bra som helst.
-
Och sist men inte minst kan jag säga att mina underbara Creative hörlurar som jag haft hur länge som helst har blivit sjuka. Bara den vänstra hörluren funkar. Hlvete. Så nu fick jag gräva fram mina fina panda-hörlurar jag köpte i Japan förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0