Cosmic Love

Jag mår verkligen skit nu. 3 dagars dans blev tydligen för mkt för min kropp. Patetiskt -_- Nämen jag känner mig helt trasig och det gör ont att bara sitta upp. Det vart riktigt hemskt att försöka smöra en macka imorse, det var för tungt helt enkelt. Men vilket som, så hade vi förställning för skolan och folket verka ha gillat det. Vilket är bra. Men jag kan inte fatta att det är över med dansen nu. Det är betygssamtal på tis och sen... aaa.
-
Men iaf, idag fixade jag och Sofia biljetter till Uppsala nästa vecka. Och blev snuvade på 300 spänn doing it. Jag hatar verkligen SJ. Men whatever, we will get to see Jesus next Friday. I'd pay a million dollars for that.
Jesus (Kamijo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0