Camebridge

Hade Camebridge provet idag. Och det gick typ bra O.O Hörförsåelsen var dock jävligt svår men aaa... jag hoppas det gick bra :D Då kan sa kasta intyget i ansiktet på alla som jag ska söka jobb hoss och ba: SER DU DEN HÄR?! DETTA BETYDER ATT JAG ÄR AWESOME!!! DEN DU!!! eller kanske inte.
-
Men känner mig lite död. Vart på skolan från 7.45-17.05. Dock vare lunch (vi gick på MAX) och rast (då vi gick på stan) men ändå... att vara på skolan på helgen är inte kul.
-
Det togs även lite bilder idag... och denna måste bara läggas upp (förlåt Sofia men den är för rolig XD)
Tired after the test...? (HAHAH Sofia.....)

Kommentarer
Postat av: Topia (aka retardet till höger)

Äh ja bju på den jag! XDD

2011-05-14 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0