Bajs

jag har helt ärligt pluggkramp. Jag skriver lite på varje uppgift, stänger ner dom och typ sitter och petar på golvet ist. Nämen inte riktigt så men så känns det. Jag kommer ju frammåt men sakta går det. Jobbigast är Psyk uppgiften just nu som ska in imorrn....och jag har ALDRIG haft en sen inlämning och detta ska fan inte bli första gången (Även fast Peter sa att det var ok att jag lämna in den på onsdag... men nej)
-
Grävde oxå nyss runt i min Japan låda från förra sommaren. Jag letade efter mitt intyg jag fick från skolan som jag måste skicka till skolan vi ansöker till nu. Dryyyygt mkt papper de ska ha -_-
-
Idag vare oxå projektredovisn! Jag fick mina böcker imorrse (!!) och de blev jättefina :D väldigt nöjd. Nu ska bara processbeskrivningen skrivas sen är PA 100 officielt ÖVER!!!
-
Såg nyss att det var 3 år sedan jag och Linda var med Emma i Hällnäs och röjde runt. Dessa bilder var tagna 10/5-2008 vilket är ganska exakt 3 sedan....vilket är ganska exakt GALET!!!
Gamla goda tider....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0