Varför älskar jag Sofia så mkt...?

Men seriöst, det skulle vara pissemisse om vi inte kan åka till Japan som planerat pga Fukushima-failet
Johanna Lundgren säger
det skulle suga valballe
Sofia Ådén säger
en stor jäkla valballe
men vi håller lågan uppe och hoppas!
jag kan utsätta mig för lite radioaktivt för japan haha
Johanna Lundgren säger
HAHHAHAHA
Då skulle vi bli helt ärligt vrickade på riktigt
Sofia Ådén säger
helt ärligt, kromosomfel 4-life
Johanna Lundgren säger
Vi var både felkonstruerade från början, du och jag.
Sofia Ådén säger
föddes med bruten normalitetskromosomen
Sofia Ådén säger
Men seriöst, det skulle vara pissemisse om vi inte kan åka till Japan som planerat pga Fukushima-failet

Johanna Lundgren säger
det skulle suga valballe

Sofia Ådén säger
en stor jäkla valballe
men vi håller lågan uppe och hoppas!
jag kan utsätta mig för lite radioaktivt för japan haha

Johanna Lundgren säger
HAHHAHAHA
Då skulle vi bli helt ärligt vrickade på riktigt

Sofia Ådén säger
helt ärligt, kromosomfel 4-life

Johanna Lundgren säger
Vi var både felkonstruerade från början, du och jag.

Sofia Ådén säger
föddes med bruten normalitetskromosom

Johanna Lundgren säger
HAHAHHAHAHAH
Sofia Ådén säger
den gick sönder och nu är vi som vi är
8 months apart and soulmates in retardness

DÄRFÖR!! Bruden är helt jävla underbar <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

BASPLUTTNDAAA. Älskar dig med finaste!!

2011-03-15 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0