Entering Gran Pulse

Denna dag gick sjukt snabbt O.O Vaknade runt...8 tiden tror jag och drog igång lite FFXII. Finns inget bättre än att fälla lite PSICOM fiends sådär på morgonkvisten.
-
Drog sen till Maja (efter en väldigt snabb omväg förbi Oscar ^^) och vi for ner på stan för att köpa mat och lösögonfransar. Köpte de galnaste vi hittade på Åhléns och tog hämtmat ifrån Sushi Bar. Det blev lite Yakiniku för Maja och (för första gången sen jag var i Japan tror jag) sushi! Väldigt gott. Sen började vi sminka oss inför våran lilla photoshoot vi planerat in sen ngn vecka tillbaka. Och HERREJÄVLAR vilka bilder det blev!! Maja har alla bilder på hennes kamera och de få jag tog var bara suddiga och fula såå...på söndag ska jag få bilderna ^^ Därför lägger jag upp en rando, fin FFXIII bild som är lite speciell. Maja vet varför =)

Kommentarer
Postat av: majsi

ååååååh ♥

2011-03-20 @ 13:59:36
URL: http://majasalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0