Oh! Naruto Nippon

Jag skrek mig själv nyss hes. Hlvete.  Men jag hade en anledning. Jag har nyss laddat ner några nya ”avsnitt” (vet inte vad jags ska kalla det, är ju en radioshow men sändningar låter retarded)  av Oh! Naruto Nippon och…OMG SUGIYAMA NORIAKI <3<3<3 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Min voice-crush på den mannen är beyond this world. Älskar att sitta på bussen påväg till skolan och ba sväva iväg i tänkarna till hans röst. Och att höra honom glad och mysig ist för sur och gnällig när han är Sasuke är helt fantastiskt. Ååh <3. Han är så braaaaaaaaa!!!! Bestämde mig igår att ta upp mitt jap plugg nu, föffan. Har slackat för mkt. Och att sitta och lyssna på Oh! Naruto Nippon är fan grym träning! Man lär sig mer än vad man tror :O

-

Idag såg vi The Shawshank Repemtion på eng lektionen. Grymt bra film! Visste inte riktigt vad jag skulle känna efter den dock… den var så fin… men så sorligt och hemskt… KAH *angst moment à Ruki* Dessutom delade jag och Dena stol under typ 2 timmar av filmen så fick lite ont i baken men… det var mysigt ^^

För första gången på jävligt länge blir jag inte ledsen när jag tänker på Naruto :D Det lär väl gå i kras när som helst när det nya kapitlet kommer ut men whatever. Funderar nästan att dra igång ngt av de 4 Naruto tvspelen jag har bara för att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0