I’m checking my compass

Hade en liten dansuppvisning imorrse. Jag och Emma ägde med våran Efva Lilja tolkning och dansade runt i täckbyxor, mössa, vinterjacka...hela köret. Varmt, men sjukt awesome.
-
Blev därefter en lunch tsm med Topia och Julia. MYS! Segade oss senare tbks till skolan och jag hämtade min NK bok och snurrade runt lite för att sedan gå tbks till stan och ta bussn hem.
-
När jag väl kommer hem upptäcker jag (runt 13.20 tiden) att: "OMG DET ÄR TYP FINT VÄDER IDAG!!" Så jag drog på mig mysbyxor, hörlurar, glasögonen (och en klubba) och gav mig ut i vädret för en härlig promenad. Tog även med mig en 20 lapp så jag kunde gå förbi macken och köpa en Daim att mumsa på när klubban tagit slut ^^ Nyttigt <3
-
Blir FIFA osv ikv. Längtar!


Fucking YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0