If you're gonna leave I'm gonna stay

Blev såklart en grym kväll med Majsi. Jag hade ju fixat en Tuttifrutti påse och Maja päroncider men vi kände där strax efter 20 tiden att det var ngt som saknades. Något riktigt jävla mumsigt. Så vad gjorde vi? Jo vi tog bilen till Mc Donald's. Wehoo! Lite stips och varsin Mc Flurry to-go senare satt vi i sängen min och njöt av onyttigheterna. Helt fantastiskt.
-
Kan också lägga till att jag hann med alla grejer jag skulle göra på min lista jag skrev innan. Alla saker...förutom att jobba med projektarbetet. MEN jag for och handlade med mor, lagade mat och fixade naglarna och inget av det stod på min lista. Så jag känner mig duktig ändå! PRODUKTIVITETEN SEGRAR IGEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0