Fighting dreamers

WOAH! Haft en seg dag med mamma. Först drog vi till Strömpilen, sen for vi hem för att sen fara till coop och handla. Sen lagade jag mat. Helt själv. JUSST DET! Chicken Satay blev det. Gott~. Sen har jag försökt att vara lite duktig och jobba med projektarbetet men aaa... gick väl sådär.
-
Nu sitter jag och har nyss läst senaste kapitlet av Kuroshitsuji (OMG GRELL<3) och nu... NU har jag bestämt mig för att läsa ikapp Naruto. Jag känner redan att jag kommer att börja böla minst 7 ggr....ååååh har redan en klump i magen ;_; Vad hände med att Naruto var mysigt och roligt att läsa?! Nu är det ju jobbigt och angst i varje chapter typ! Varför kan ba inte Naruto och Sasuke inse att de är kära i varann och lägga ner allt gnäll och sånt. I don't get it....
Narusasu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0