Dark is a way, light is a place

Igår blev en riktig toppen dag =) Segade först runt lite på skolan och drog sedan hem efter dansen. Hemma "råkade" jag somna i typ...30 min. Hade massa minnen och tankar från Östra som snurrade runt i huvudet på mig så...dock redde inte powernapen ut tankarna eller gjorde mig piggare så det failade ._.
-
Iaf, igår var ju Oscars födelsedag (GRATTIS I EFTERSKOTT IGEN!) och jag hade äran att få spendera kvällen med honom =) Middag, mys, cupcakes. Helt perfekt.
-
IDAG så blev det jobb. Hade det väldigt slappt så det var chill. Daniel hade tappat sin skydds-plast-grejj till sin mobil och visade stolt upp sin kreativa lösning på problemet: Han hade lindat in hela mobilen i plastfolie. Bara kul ^^ Sedan hittade vi ett knipppe bubbelplast som vi busade med! Jag gillade det så mkt att jag tog med lite hem XD
-
IKV så blire film hoss Topi med brudarna (och Otto oxå tror jag ^^). NICE!
Is-skrap-plogbils-klantarna gjorde denna snygga vall av snö och is när vi skulle iväg till skola/jobb igårmorse. Pappa var inte glad...

Kommentarer
Postat av: ina

Stackars kjell! Borde inte va okej för dem att lämna kanterna sådär !

2011-03-05 @ 23:54:31
URL: http://inibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0