"Jag brukar slasha mig själv med honom...."

Quote av Dena Foroutan Rad. Så jävla bra. Så jävla rätt.
-
Iaaaaf igår så fick jag träffa min favorit brudar, Ina och Maja och planera studentkvälln med dom. Den kommer bli storslagen ;)
-
Idag vaccinerade jag mig. Igen. Drygt och dyrt. Inte en bra kombination. Sen i skolan lämnade vi in våra böcker. Jag blev nästan lite ledsen så jag öppnade min filosofibok och började bläddra igenom den lite. Aaah jag kommer nästan sakna alla exempel om ostenstiv definition och dualism. *sigh*
-
Drog sen på stan med Dena och köpte mig en liten väska till studenten. Och en stor latte. Tehe. Snart ska jag iväg till OnOff och skrika lite på dom. Min mobil har blivit sjuk(are)... onödigt om den ska pajja 3 mån innan jag far så jag måste skaffa en ny...balle.
-
Dessutom måste jag bara nämna att jag drömde om Kamijo inatt igen. helt sjukt. typ 4 ggr på en vecka. Insane.
Han hade på sig exakt dessa kläder när vi träffade honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0