I don't wanna become the fucking garbage like you

Jobbat igår, jobbat idag, jobbar imorrn.
-
Aja under tiden jag jobbar har jag även tid att planera vilka saker jag vill hinna med i sommar. Förutom de redan bestämda planerna (som att dra till Sthlm 2 ggr, planera hösten, klaga på vädret, jobba, umgås med folk osv) är DETTA de övriga planerna:
-
* Spela klart FFXIII
* Spela klart FFXII. Jag slutade spela när jag hade sista bossen kvar. Så jävla kass jag är...time to wrap this up!!
* Spela igenom Kingdom Hearts 1 igen. Proud mode maybe...?
* Läsa igenom alla Harry Potter böckerna
* Läsa ikapp i alla mangas jag håller på med. Dvs One Piece, Naruto, Bleach och lite Kuroshitsuji.
* Se ikapp i alla animes jag håller på med. Dvs One Piece, Naruto och Bleach.
* Lära mig 100 nya Kanji. Ambitiöst, I know, men det är målet.
* Lära mig Hangul + mer Koreanska. Pointless? Njaaa bra att veta lite basic ord om man ska stå och skrika utanför ngn k-kändis hus t.ex Jang Geun Suk. PIG-RABBIT!!!
-
Det är planerna so far. Vi listan lär ändras lite men ah well. Sommarn ser ut att bli toppen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0