"He is dashing. You have to give him that."

Torchwood-maratonet blev en succé!! Anna var dock sjuk så det blev bara jag, Dena och Emma. Men vi hade det jättemysigt! Jag minns inte ens hur många episodes vi såg men nog blev det en del ^^ Och det blev mycket skratt, jubel, gömma-sig-bakom-kudden-för-att-allt-blev-awkward och allmänt skrik =) Jag hade verkligen glömt hur mkt jag gillar John Barrowman. Han är så jävla awesome som Captain Jack Harkness!! Och Owen....aaah så många drömmar jag haft om den mannen. Mest jobbiga drömmar. Usch. Men aaa det var sjukt nice!! Vi gick och la oss runt 2 tiden och sen på morgonen satt vi ba och myste och snackade. Helt jävla underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0